Veel gestelde vragen

Kan ik mijn boodschappen laten leveren in elke plaats?

De boodschappen worden alleen geleverd in geselecteerde gemeenten. Check of wij ook in jouw gemeente bezorgen. Wij breiden het aantal gemeenten, waar wij bezorgen geregeld uit.

Waar worden mij boodschappen bezorgd?

De boodschappen worden thuisbezorgd en alleen op de begane grond.

Wat is het minimale bestelbedrag?

Het minimaal bestelbedrag is 50,-

Wat kost het bezorgen?

De boodschappen worden thuisbezorgd voor 4,95

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen in onze webwinkel, Supermarktonline, zijn inclusief BTW.

Wat moet ik doen als ik toch niet tevreden ben over de kwaliteit van de artikelen die ik heb ontvangen?

Ben je niet tevreden over de kwaliteit van een product, laat dit dan binnen 48 uur weten aan ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl), zij zullen dit artikel indien nodig retour halen of voor je vergoeden. Vermeld in jouw bericht voor een spoedige afhandeling jouw ordernummer.

Wanneer worden mijn boodschappen bezorgd?

Boodschappen die uiterlijk woensdag voor 15:00 uur worden besteld, worden standaard op vrijdag bezorgd. Tenzij de vrijdag een feestdag is, dan vermelden wij in de webwinkel wat de tijdelijke nieuwe bezorgdag wordt.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Mocht je een bestelling willen annuleren, neem dan contact op met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). Indien je met ons servicecenter overeenkomt dat jouw bestelling kan worden geannuleerd, dan kan Supermarktonline hiervoor kosten in rekening brengen. Bij annulering binnen 24 uur voor bezorging bedraagt deze vergoeding € 5,00. Indien er eerder geannuleerd wordt, dan is annuleren kosteloos.

Kan ik artikelen ruilen?

Indien je binnen 48 uur, nadat jouw bestelling is bezorgd bepaalde producten toch bij nader inzien niet wilt hebben, dan kan je deze aan ons retourneren. Hiervoor kan je contact opnemen met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). De kosten voor het retourneren zijn € 15,00. Verkeerd geleverde goederen mogen kosteloos retour worden gegeven bij een volgende bestelling (binnen 48 uur reclameren).

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Mocht er iets misgegaan zijn met jouw bestelling (bijvoorbeeld een artikel niet geleverd), neem dan contact op met ons servicecenter (servicecenter@boodschappenonline.nl). Zij helpen je graag verder. Jouw klachten worden waar mogelijk direct, maar altijd binnen 14 dagen afgehandeld.